mittnamnrdoris.blogg.se

Jag heter Gazette's Great Doris Day kallas för Doris, Dorran, lilla D, hjärtat etc. Jag föddes den 19 november 2015 av mamma Lexy, en vacker amerikansk cockerspaniel tik, den vinstrikaste (buff) i Sverige 2015. Min pappa heter Alex och bor någonstans långt långt söderut. Den här bloggen handlar om mig, nämner kanske människorna som jag bor hos då o då, men det är jag som är stjärnan.

Student, sommaraktiviteter och hundutställning

Publicerad 2016-06-11 22:35:30 i Allmänt,

De senaste veckorna har varit HELT galna.. Tråkiga om ni frågat mig.. Roliga om ni frågar matte...
Igår var det någon form av crescendo - 
Brorsan (lill husse) tog studenten.




Jag hoppas i alla fall att allt lugnar ned sig och att fokus hamnar på RÄTT ställe igen... På "Moi"

Förra helgen var det utställning igen 😊. Den här gången gick det bättre för mig än för syrran. Jag har fattat grejen nästa gång är det hennes tur att ta den finaste rosetten. 


Nästa helg åker jag o matte på utställning i Vännäs. Jag vet helt ärligt inte vad jag ska säga om det här med utställning - jag tappar liksom tålamodet.. När det var dags för BIS då ville jag inget mer - kände helt enkelt att nu är det nog.. 
Jag vill springa i skogen och jaga flugor eller bära pinnat. Det får jag inte göra så ofta när vi ska på utställning. Matte säger att det förstör pälsen..


En bild säger mer än tusen ord - det här är när livet är som allra bäst ❤️!

Love Doris D 🐾

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela