mittnamnrdoris.blogg.se

Jag heter Gazette's Great Doris Day kallas för Doris, Dorran, lilla D, hjärtat etc. Jag föddes den 19 november 2015 av mamma Lexy, en vacker amerikansk cockerspaniel tik, den vinstrikaste (buff) i Sverige 2015. Min pappa heter Alex och bor någonstans långt långt söderut. Den här bloggen handlar om mig, nämner kanske människorna som jag bor hos då o då, men det är jag som är stjärnan.

Midsommardagen

Publicerad 2016-06-25 18:02:12 i Allmänt,

Här fortsätter semestern i dag är det syrran (lillmatte) o jag som chillar i varsin solstol. Grannkatten är vår ständiga följeslagare, efter stt han o jag morsat på varandra så slängde han ned sig i skuggan syrrans säng.
Igår var det midsommarafton då var syrran å Malin här. Vi hängde mest inne medan övriga satt ute o åt lunch innan de gick till Tunet för att fira midsommar. Vet inte varför, men vi fick liksom inte hänga med.. Morsan (matte) sa nått om stt det är för mkt folk o att jag hade det bäst hemma... Ja, eller så valde hon den enklaste utvägen 😳?!?!! Jag vet inte, men nått lurt är det när jag fick höra att det visst fanns hundar där..







🐾Doris D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-06-25 19:24:00

Vilken härlig midsommar Doris❤️

Svar: Jaaaaa ❤️❤️❤️🐾
Doris D

Postat av: Ann-Sofi Engström

Publicerad 2016-06-25 19:25:18

Råkade bli ett anonymt inlägg, men det var jag Doris❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela