mittnamnrdoris.blogg.se

Jag heter Gazette's Great Doris Day kallas för Doris, Dorran, lilla D, hjärtat etc. Jag föddes den 19 november 2015 av mamma Lexy, en vacker amerikansk cockerspaniel tik, den vinstrikaste (buff) i Sverige 2015. Min pappa heter Alex och bor någonstans långt långt söderut. Den här bloggen handlar om mig, nämner kanske människorna som jag bor hos då o då, men det är jag som är stjärnan.

Balsam för själen

Publicerad 2016-05-03 21:07:33 i Allmänt,

Vilken fantastisk dag! Kan man bli annat än glad. Jag har hängt med husse hela dan, han har jobbat hemma 👌🏻.

När matte kom hem så hade hon med sig nya blommor. Hon sa nått så konstigt som att blommor gör henne lycklig ?!?! Har ni hört nått så konstigt?? Jag trodde att JAG var den som gjorde henne lycklig.. Det har hon sagt förut i alla fall.. Men men det går visst att ändra sig hur enkelt som helst verkar det som.. 😳



Hur som helst så var det en magisk kväll. 

Utsikt från vardagsrummet mot sundet.

Blev i allafall ett bra avslut en massa mys i soffan med lilla J




Lite sur är jag allt fortfarande eller kanske mer fundersam.. HUR kan en blomma göra någon lycklig?? 

Over and out
🐾Doris D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela