mittnamnrdoris.blogg.se

Jag heter Gazette's Great Doris Day kallas för Doris, Dorran, lilla D, hjÀrtat etc. Jag föddes den 19 november 2015 av mamma Lexy, en vacker amerikansk cockerspaniel tik, den vinstrikaste (buff) i Sverige 2015. Min pappa heter Alex och bor nÄgonstans lÄngt lÄngt söderut. Den hÀr bloggen handlar om mig, nÀmner kanske mÀnniskorna som jag bor hos dÄ o dÄ, men det Àr jag som Àr stjÀrnan.

Doris Day - it's MY name đŸ€˜đŸ»

Publicerad 2016-03-20 21:18:58 i AllmÀnt,

Sov hos gammel matte i natt - hon vÀckte mig astidigt typ vid 04 tiden..
Det var en massa bestyr och en lĂ„Ă„Ă„Ă„ng bilresa. Jag fick springa i en ring och visa mig frĂ„n alla hĂ„ll Ă„ kanter - skit konstigt var det ...😳 
Fick i alla fall 2 rosetter och blev BIR âœŒđŸ»ïž

HĂ€r Ă€r Cina Östberg - min gammelmatte  đŸ’•. 
NĂ€r första svĂ€ngen var klar sĂ„ var det en lĂ„ng vĂ€ntan innan det var dags ingen. Den hĂ€r gĂ„ngen blev jag BIS 4 - fick en massa fina priser och alla var sjukt stolta över mig âœŒđŸ»ïž!

Gazette's great Doris Day - that's My name 💕
Har varit en jobbig dag med mĂ„nga lĂ€skigheter, men nu Ă€r det gjort 💕.
Äntligen fĂ„r jag chilla i soffan med husse o matte

Love Doris D đŸŸ

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2016-03-20 21:31:43

Lilla Doris har varit sÄ duktig trots att det var stora lÀskiga hundar.
Tack för att jag fick lÄna med henne

Postat av: Ann-Sofi Engström

Publicerad 2016-03-29 06:18:41

Grattis!!! Fina Dorisâ€ïžđŸ’

Svar: Tack 😍
Doris D

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela