mittnamnrdoris.blogg.se

Jag heter Gazette's Great Doris Day kallas för Doris, Dorran, lilla D, hjärtat etc. Jag föddes den 19 november 2015 av mamma Lexy, en vacker amerikansk cockerspaniel tik, den vinstrikaste (buff) i Sverige 2015. Min pappa heter Alex och bor någonstans långt långt söderut. Den här bloggen handlar om mig, nämner kanske människorna som jag bor hos då o då, men det är jag som är stjärnan.

Tjejträff o smutsiga tassar

Publicerad 2016-03-29 17:24:55 i Allmänt,

Fick följa med matte o Ann-Sofi till skogen, tänk stt jag fick följa med !!! Känner verkligen att jag börjar bli stor liksom ☺️..
Matte var inte så nöjd med mig, gjorde en del saker som man inte får:

1. Åt hästskit - mums SJUKT gott fattar inte varför hon blir arg!!!

2. Morrade lite å skällde åt andra hundar.... Och åt andra konstigheter.. Det får man heller inte göra.. Det är i allafall askonstigt tycker jag 😁

3. Hoppade på Ann-Sofie

Matte muttrade nått om att nästa gång får du stanna hemma 🤔...

Efter prommisen blev det dusch - tog lång stund. Börjar bli riktigt geggigt i skogen nu - mysigt tycker jag 😊 inte att duscha alltså, utan att bli smutsig om tassarna 😇.




 🐾 Doris Day

Kommentarer

Postat av: Ann-Sofi Engström

Publicerad 2016-04-01 19:31:30

Det var en mysig skogspromenad, snart torkar det upp i skogen så du slipper bli geggig. Kram❤️

Svar: ❤️❤️❤️
Doris D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela