mittnamnrdoris.blogg.se

Jag heter Gazette's Great Doris Day kallas för Doris, Dorran, lilla D, hjärtat etc. Jag föddes den 19 november 2015 av mamma Lexy, en vacker amerikansk cockerspaniel tik, den vinstrikaste (buff) i Sverige 2015. Min pappa heter Alex och bor någonstans långt långt söderut. Den här bloggen handlar om mig, nämner kanske människorna som jag bor hos då o då, men det är jag som är stjärnan.

Påskäggsjakt o morgonpromenad

Publicerad 2016-03-25 10:08:59 i Allmänt,

Idag blev det en tidig morgon, husse for iväg å tränade tidigt - så då vaknade jag å matte.
Efter lite morgonfix i köket så tog matte o jag en prommis 






Nu myser jag med husse / brorsan i soffan 

Låt påsken fortsätta det här är ju kul 😊

Love Doris D 🐾

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2016-03-25 13:17:57

Tass på dej Doris å glad påsk. Grattis till dina framgångar på utställningen. Matte fick genast fram ett utställningskoppel. Vi skulle öva att gå fint sa hon. Det kan hon göra själv. Jag tycker det är roligare att härja med mina systrar. I söndags var vi och tittade vid sjön Tysslingen. Där rastade 5000 sångsvanar. Oj, vad dom lät och vad stora dom var.
Hälsningar 4 tassar från Freja.

Svar: Spännande Freja 💕!! Jag ville heller inte gå iringen på slutet av dagen - sjukt tråkigt.. Föredrar livet på landet 🐾😊
Doris D

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-03-25 19:13:30

Härligt liv!

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-03-25 19:13:50

Härligt liv!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela