mittnamnrdoris.blogg.se

Jag heter Gazette's Great Doris Day kallas för Doris, Dorran, lilla D, hjärtat etc. Jag föddes den 19 november 2015 av mamma Lexy, en vacker amerikansk cockerspaniel tik, den vinstrikaste (buff) i Sverige 2015. Min pappa heter Alex och bor någonstans långt långt söderut. Den här bloggen handlar om mig, nämner kanske människorna som jag bor hos då o då, men det är jag som är stjärnan.

En kommentar ✌🏻️😀!!

Publicerad 2016-03-13 12:40:13 i Allmänt,

Fick en kommentar från syrran Freja 😊!! Å vad glad jag blev.
Det har varit tyst från mig de senaste v, det är matte som krånglat.. Suck ☹️.. Hon är trött, trött åssså trött - nu har hon i alla fall tagit lite prover hos dr. Jag tror inte alls att hon är sjuk, tror helt enkelt att hon håller på att bli gammal ☺️. Nog om henne..

Idag är en strålande dag 



Vi har varit till skogen - det var helt fantastiskt ☀️!

Jag har gjort massor sen sist, träffat hästar, letat saker i skogen och tränat på sitt, stanna o kom/hit ✌🏻️.




Titta jag hittade den 🤘🏻
Vi hörs! 
🐾Love Doris Day 🐾

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela