mittnamnrdoris.blogg.se

Jag heter Gazette's Great Doris Day kallas för Doris, Dorran, lilla D, hjärtat etc. Jag föddes den 19 november 2015 av mamma Lexy, en vacker amerikansk cockerspaniel tik, den vinstrikaste (buff) i Sverige 2015. Min pappa heter Alex och bor någonstans långt långt söderut. Den här bloggen handlar om mig, nämner kanske människorna som jag bor hos då o då, men det är jag som är stjärnan.

Bruce Springsteen o jag

Publicerad 2016-07-10 23:59:09 i Allmänt,

Min ständige vapendragare Boss, har fått smak på att vara ute. Så nu är det koppelpromenader varje dag - o han gillar det 😊

Chili gillar det inte alls, utan hon blir sur o tvär - fräser som värsta kobran när kopplet åker fram. Fjantigt, eller hur???

Under kvällens em final busade jag en massa med Boss - I Love it ❤️

Doris D 🐾

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela