mittnamnrdoris.blogg.se

Jag heter Gazette's Great Doris Day kallas för Doris, Dorran, lilla D, hjärtat etc. Jag föddes den 19 november 2015 av mamma Lexy, en vacker amerikansk cockerspaniel tik, den vinstrikaste (buff) i Sverige 2015. Min pappa heter Alex och bor någonstans långt långt söderut. Den här bloggen handlar om mig, nämner kanske människorna som jag bor hos då o då, men det är jag som är stjärnan.

Ute på nya äventyr

Publicerad 2016-01-30 15:25:20 i Allmänt,

Idag gick matte och jag ut på lägdan bakom huset. Jag är hur modig som helst och älskar allt som är nytt. Såg en jätte stor traktor, svarta sopsäckar som blåste i vinden. Blev först rädd, men sen brydde jag mig inte alls 😎





Matte klev i jätte stor 💩 från modell stor hund - fick höra sååå mycket ord som jag aldrig hört tidigare... Förstår att det var "dåliga" ord.


Nu är det mys i soffan innan jag ska åka till Malin o Skrållan för att tillbringa kvällen där💕
🐾 D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-01 19:25:24

Vilken tuffing😉

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-01 19:30:42

Vilken tuffing😉

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela