mittnamnrdoris.blogg.se

Jag heter Gazette's Great Doris Day kallas för Doris, Dorran, lilla D, hjärtat etc. Jag föddes den 19 november 2015 av mamma Lexy, en vacker amerikansk cockerspaniel tik, den vinstrikaste (buff) i Sverige 2015. Min pappa heter Alex och bor någonstans långt långt söderut. Den här bloggen handlar om mig, nämner kanske människorna som jag bor hos då o då, men det är jag som är stjärnan.

Kärlek ❤️

Publicerad 2016-08-07 09:52:10 i Allmänt,

Dagen började på bästa sätt. Mys med bästa familjen i sängen.

Önske er alla en underbar dag. För mig väntas en prommis i skogen. Sen är det dags för v bad. Har återigen fått en tova from hell vid höger framben - varför 😩?!!

Doris D 🐾

Kommentarer

Postat av: Gammelmatte

Publicerad 2016-08-07 19:24:17

Underbara bilder. Nu Doris bokar jag in en tid med matte för trimning så blir det inte så mycket tovor sedan. :))

Svar: Tovorna är borta 😊!! Kram ❤️
Doris D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela