mittnamnrdoris.blogg.se

Jag heter Gazette's Great Doris Day kallas för Doris, Dorran, lilla D, hjärtat etc. Jag föddes den 19 november 2015 av mamma Lexy, en vacker amerikansk cockerspaniel tik, den vinstrikaste (buff) i Sverige 2015. Min pappa heter Alex och bor någonstans långt långt söderut. Den här bloggen handlar om mig, nämner kanske människorna som jag bor hos då o då, men det är jag som är stjärnan.

Aprilväder och pälsvård

Publicerad 2016-04-24 18:45:57 i Allmänt,

Matte är rätt noga med hur jag ser ut.. Jag har lärt mig att april är en taskig "pälsmånad"!! Under våra promenader blir jag buren där det är geggigt. Inga skogspromenader... Inget busa på ängen och springa lös utan koppel.. Det fastnar visst grejer i pälsen 😳... Suck

Idag gick vi i alla fall en ny väg - det fanns hästar o vi mötte en massa nya människor. Men vet ni JAG fick inte hälsa - denna eviga träning 😳😁

Syrran har varit här o vi har i alla fall haft en toppen helg. Jag har sovit nära tätt intill. Vi har inte busat, å matte säger att jag är jätte duktig!! Förstår egentligen inte vad som är bra med det - men men kul att hon är nöjd 😊

Syrran ❤️

🐾 Doris D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela